Sunday, May 19, 2013

FerWhite




Kolagen, L-Gluthathione, Acaiberry, Ekstrak Mangosteen, Vitamin A, B, C, D, E, dan K, Hyarulonic Acid, L-Carnitine, l Taurine, Folic Asid, Protein, Dextrose dan yg paling mahal Epal Stem Cell +Grape Seed Ekstrak...inilah bahan-bahan hebat utk FER'WHITE dan ianya adalah booster utk Fer'skin.


Dalam FER'WHITE ini, bukan setakat untuk putihkan Kulit Sahaja, glutathione adalah seumpama Dr pakar, kalau dia saja tanpa ada Pembantu, kerjanya tak akan lancar, lambat dan tak selaras.....jadi sangatlah perlu kepada Pembantunya. Seperti pakar bius, staff nurse dan kakitangan lain. Begitu juga dengan glutathione yang dalam FER'WHITE ni, kalau glutathione saja yang kita ambil dan masuk dalam ni akan ambil masa sedikit untuk dapatkan kesan dengan cepat. Glutathione perlu PADA tenaga sokongan so siapa yang bantu glutathione? Ya...Pembantu Khas glutathione yang terbaik adalah vitamin A, B, C, D, E dan K. Ini lah yang akan menjadikan FER'WHITE cepat kesan efektifnya.

Dalam FER'WHITE Ada l-caretine sebagai pemberi TENAGA pantas kepada anda. Balik Kerja kita letih, bancuh dan minum, anda Akan dapat energy macam REDBULL. Tak caya? Meh try...

Testimonial





 

Terdapat juga dalam pek 1kg

Harga 500gm RM 95
Harga 1kg RM 139 

SHAKER Percuma
POS Percuma

No comments:

Post a Comment