Wednesday, May 22, 2013

De Bella Litchin

HARGA 1 SET RM290 termasuk pos

 Susah nak kurus? Telah mencuba semua produk terhangat di pasaran tapi masih tiada perubahan? Belum jumpa produk yg sesuai? Tak tahan lapar? Sukar mengawal selera makan? Cubalah LITCHIN..ANDA PASTI TERUJA...

Pasti LITCHIN tidak akan mengecewakan anda. 3kg-7kg penurunan berat dalam 10 hari adalah sesuatu yang sukar di capai, tetapi kami buktikan 98% yang mencuba produk kami berjaya.
Susah nak kurus? Telah mencuba semua produk terhangat di pasaran tapi masih tiada perubahan? Belum jumpa produk yg sesuai? Tak tahan lapar? Sukar mengawal sel era makan? Cubalah LITCHIN..ANDA PASTI TERUJA... Pasti LITCHIN tidak akan mengecewakan anda. 3kg-7kg penurunan berat dalam 10 hari adalah sesuatu yang sukar di capai, tetapi kami buktikan 98% yang mencuba produk kami berjaya. Ternyata debella Litchin sangat berkesan.
Litchin satu-satunya produk untuk kurus tanpa berlapar. Tidak ada menu khas yg perlu diikuti seperti produk-produk lain.




 Produk ini mempunyai pelbagai enzim yang diperlukan oleh tubuh badan. Gabungan kandungan-kandungan seperti Non Dairy Creamer, Chocolate Powder, Fructose, L-Carnitine, Garcinia Cambogia Extract, White Kidney Bean Extract, Glyco Macro Peptide menjadikan produk ini sangat penting untuk mereka yang obesiti atau kegemukan. Ia juga dapat membakar lemak, mengekalkan kesihatan badan, meningkatkan sistem pencernaan, anti-penuaan, anti-oksidan dan meningkatkan metabolisma tubuh badan anda.
Menu makanan kita khususnya orang Melayu menyumbang kepada penambahan berat badan yang cepat kerana tinggi karbohidrat, kandungan gula, kandungan lemak dan berlebihan protein. Makanan-makanan ini tidak mengandungi enzim kerana semua makanan dimasak dengan suhu melebihi 50 celcius tidak mengandungi enzim.
Litchin Enzim perisa koko ini adalah makanan yang kaya dengan antioksidan flavanoids yang dapat mengurangkan risiko atherisclerosisserta mengurangkan kematian berpunca daripada penyakit koronari jantung.

Coklat kosong atau coklat gelap mempunyai kandungan lemak dan zat besi yang tinggi. Anggaran 100 gram coklat kosong menyumbang 23% zat besi yang diperlukan oleh tubuh manusia dalam sehari.

Coklat gelap adalah lebih baik untuk jantung yang sihat berbanding dengan coklat putih kerana coklat gelap seberat 50 gram mengandungi 300 mg polifenol (poliphenol) berbanding dengan coklat susu yang sama berat hanya mengandungi 100 mg polifenol.
Serbuk koko adalah produk yang dihasilkan bersama lemak koko sebagai bahan terakhir dalam pemprosesan buah koko. Dianggarkan 100 gram serbuk koko mengandungi pelbagai zat yang diperlukan tubuh manusia termasuklah 10 % lemak, 22.4% protein, 46.7% karbohidrat, 2.8%theobromina dan pelbagai vitamin iaitu A, B, D dan E.

Coklat mengandungi zat makanan yang lengkap dan seimbang. Dianggarkan 100 gram coklat susu menyumbang 18% tenaga, 11% protein, 8% zat besi, 47% kalsium, 19% riboflavin dan 11% vitamin A yang diperlukan oleh tubuh manusia dalam sehari. Coklat juga mengandungi kalsium dan vitamin yang tinggi.Ternyata debella Litchin sangat berkesan.

Koko Enzim (4420A) 3gram, Cara makan :: Kemam, Harga RM 145



Produk ini kaya dengan serat larut dalam air. Makanan berserat tinggi yang baik. Serat tumbuhan adalah serat yang boleh larut dan tidak larut dalam air. Serat ini memberi rasa kenyang, manakala serat tidak larut membantu mengurangkan koprostasis. Serat tumbuhan membantu mengurangkan cirit-birit dan menyerap air yang berlebihan ke dalam usus.
Ia berfungsi sebagai pelincir kepada usus dengan meningkatkan atau melicinkan laluan buangan dalam saluran usus, bertindak menyingkirkan koprostasis dan mengurangkan risiko kanser usus, mengurangkan sembelit dan masalah buasir serta nafas berbau. Litchin Fiber De bella juga membantu membersihkan sisa bendasing dalam usus untuk pembiakan bakteria baik dan menyihatkan fungsi tubuh badan. Ia dapat membantu mengurangkan lemak dan paras kolesterol dan menyinkirkan kolesterol jahat.
Apa yang lebih penting ialah perut anda lebih kenyang walaupun kuantiti makanan yang anda ambil kurang dari sebelumnya. Inilah yang dikehendaki oleh mereka yang mengamalkan diet dan waktu yang sama dapat menurunkan berat badan. Ternyata debella Litchin sangat berkesan.

Fiber Plus (4420B) 3gram, Cara makan :: Minum, Harga RM 145 

 cara nak minum litchin ni .. :-

2 peket ENZIM - kemam setengah jam sebelum sarapan PLUS setengah jam sebelum dinner
1 peket FIBER - sebelum tidur

Untuk balancekan program litchin ni ... 2 kotak ENZIM + 1 kotak FIBER diperlukan untuk 20 hari program slimming bersama LITCHIN. So modal yang diperlukan untuk 20 hari rm435. Dalam masa 10 hari anda boleh turun sebanyak 3-7kg tapi BERSYARAT!!

Apa syaratnya??

i) Air 0 make sure minum 4-5 liter sehari. Kalau kurang minum air 0, maka kuranglah penurunan berat badan anda. Air agen yg sangat penting utk pastikan kejayaan anda bersama LITCHIN. Sebab apa? Air agen penting yang mengaktifkan sel2 badan anda utk pembakaran lemak, pembentukan tenaga (metabolisme up), detox ... jika sel badan tidak mendapat air yg secukupnya ... sel body ni takkan dapat memaksimumkan tindakbalas atas nutrisi enzim and fiber tadi utk penurunan kg .... tak dapat nak work out lebih jauh

ii) Jangan skip semua menu makan utama (breakfast, lunch, dinner) utk pastikan metabolisme kekal di tahap tinggi. Untuk dinner lagi baik makan sebelum 8 malam

iii) Make sure 2 peket enzim, 1 peket fiber diamik sehariuntuk pastikan anda mendapat kesan maksimum dari program bersama LITCHIN. Jgn buat teori sendiri yer. Sebab nak jimat ambil 1 enzim+1 fiber. If anda cuba2, maka penurunan kg anda dapati hanya 1-2kg utk 10 hari. 

iv) Bancuh ENZIM dan FIBER dengan air suhu bilik. Air biasa. Jangan bancuh dengan air fridge ataupun kiub ais coz Enzim tak dapat nak bertindak maksimum dgn air bawah suhu bilik. Dan jangan bancuh dengan air seuam2 panas or panas coz enzim akan musnah

v) Pengambilan 2 peket enzim normally dah dapat replace 75% selera makan anda. So CREDIT untuk LITCHIN DEBELLA coz anda tak perlu teruk2 psiko ... hempas pulas menahan perut mengawal lapar. Tak perlu susah2 nak create menu harian ... 1 peket enzim sahaja dah ada ekstrak 2kg buah2an ... dari enzim yang penuh dgn nutrisi ni .. otak mendapat makanan yg cukup ... maka tiada isyarat lapar dihantar ke perut anda hehe

vi) Healthy diet ... diet seimbang amat2 membantu mempercepatkan lagi penurunan kg anda ... kurangkan karbo, lebihkan protein, buah dan sayur

vii) Semasa program bersama LITCHIN ... anda tidak digalakkan untuk membuat excercise berat yer cth GYM, jogging, skipping. Sebab apa?? Semasa anda mengikuti program litchin ni ... kalori intake anda mmg akan jadi kurang dari biasa. Tenaga dari kalori yang sedikit ni diperlukan untuk melaksanakan program LITCHIN ni tadi.Utk info .. utk setiap proses biokimia dalam body kita, memerlukan kalori tau utk bertindak. So proses pembakaran lemak, up metabolisme dan detox .. still memerlukan kalori utk semua proses ni berjalan dgn smooth. 

No comments:

Post a Comment