Monday, May 16, 2016

SOAL JAWAB PERLAKING

Ramai naw yg duk tanya pasal perlaking ni..
Mai hakak terangkan satu2.. 1. Berapa lama masa diambil untuk nampak keberkesanan?
💠 1- 3 hari. Ada yang ambil masa 1 - 2 minggu . Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing-masing. Jangan risau sebab PERLAKING mempunyai dos dan khasiat yang cukup tau untuk beri kesan paling cepat.

2. Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni?
💠 Boleh. Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih semasa makan PERLAKING.

3. Saya ada alahan dengan 'seafood', boleh ke ambil produk ni?
💠 Boleh kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan talapia. Kami cuma menggunakan ovari ikan salmon sahaja. Tahu tak ikan salmon diperkaya dengan Omega 3 yang mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan yang lain?

4. Kulit saya naik jerawat / parut / rashes / eczema yang teruk akibat salah ambil produk. Boleh tak produk ni hilangkan kesan tersebut?
💠 Boleh. Berikan masa 1 - 2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak. Sebaiknya sebulan yaa. Lagi bagus dimakan berterusan tanpa stop selama 3 bulan untuk kesan wowwww!!! 5. Ada kesan sampingan tak makan PERLAKING?
💠 100% tiada. Produk dihasilkan oleh kilang GMP yang dipantau KKM. Kami bukan produk import Cina mahupun repacking dr Thailand

6. PERLAKING boleh menggemukkan?
💠 Confirm tak!! Sebabnya kami guna kolagen ikan salmon. Malah boleh menguruskan badan dan memberi berat ideal. Jika dah kurus tak akan kurus dah. Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan. Lagi hebat?? PERLAKING membuang toksin sebab tu boleh kurus!! 7. Boleh ke campur dengan suplemen lain?
💠 Boleh tiada masalah. Tidak perlu jarakkan pun tak apa. Jika suplemen yang dimakan waktu pagi, anda boleh ambil PERLAKING waktu malam sebelum tidur ya.. 8. Kalau ada ambil jamu / ubat-ubatan, boleh ke ambil produk ini?
💠 Jamu dan ubatan perlu dijarakkan 30 minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING. Sebab tu produk kami berbentuk sachet dan kecil supaya mudah dibawa ke mana shj untuk diambil selepas jarak masa yang diberitahu.

Ok.. DONE

Jadi, jom ler meng'order kalo nk glowing mowing raya nanti 😘😘 

#perlaking
#perlakingkualalumpur

https://www.instagram.com/p/BFfdMNvGuvi/

No comments:

Post a Comment